lørdag, desember 31, 2005

takk for i år


ligger på senga og lader opp til kveldens middag og feiring med å skrive på den noe uregelmessige bloggen min. har feira jul i harstad og nå nyttår i trondheim. føler at jula gikk for fort, og at jeg fikk vært for lite med venner og familie, men har hatt det bra.

tida er vel egentlig inne for å reflektere over det gamle året, men jeg tenker mer på det som kommer.

jeg gleder meg til det neste - alle folkene jeg skal møte, tingene jeg skal gjøre, plassene jeg skal besøke, middagene vi skal ha, sene kvelder på verandaen med whisky jeg enda ikke har smakt, filmene jeg ikke har sett, de politiske sakene vi får fullført, de nye som dukker opp, at Norge fortsatt ikke blir med i EU, at den brannfarlige bygården jeg bor i ikke brenner ned, sommeren som blir akkurat passe varm og vinteren som blir akkurat passe kald.

Men mest av alt at de jeg kjenner skal ha det bra.

takk for alle stundene i 2005. håper dere får et godt år. ses i 2006!

Ingen kommentarer: